wachtlijst

Deze pagina is bijgewerkt op 25-11-2019.
 

Coaching: geen wachtlijst.
Mediation: geen wachtlijst.
Specialistische GGZ: tijdelijk is het niet mogelijk om aan te melden. 

Aanmelden voor coaching of mediation: via deze link.
Aanmelden voor Specialistische GGZ: via deze link.

Nota Bene: Coaching of mediation is alleen mogelijk als er géén hulpvraag is die duidelijk beter past bij Specialistische GGZ. Zoals een vraag om behandeling met medicatie of om psychiatrische diagnostiek. Zie elders op deze website de uitleg over verschillen en overeenkomsten tussen Specialistische GGZ en coaching.

 

Adressen en wachttijden van andere hulpverleners vind je ook via deze link.

Bemiddeling:
De Nationale Zorgautoriteit (NZA) heeft zorgaanbieders verplicht gesteld de onderstaande tekst op hun website te plaatsen:

“Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”